Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Wednesday, 2 February 2011

Yusry KRU mungkin jadik Pensyarah Universiti.

Wah, setelah terview sedikit sebanyak blog hiburan tanah air. Aku telah terbaca satu artikel nie bekenaan dengan seorang pelakon, penyanyi dan pemcipta lagu nieh. Yusry KRU kita telah ditawarkan untuk menjadi tenaga pengajar ataupun pensyarah di salah sebuah universiti terkemuka tanah air.




Dimanakan universiti tersebut? Universiti yang diwar-warkan adalah Universiti Teknologi Marta(UiTM). Yusry dikatakan ataupun dikhabarkan bakal mengajar dalam bidang perfileman. Wah, Jurusan perfileman di Universiti UiTM. Yusry jugak dikahabarkan bakal melanjutkan pelajaran di Universiti yang sama jugak. Memang Yusry cuba untuk meninggikan martabatnya sebagai tenaga pengajar kan? Kompem la kan, kalau nak jadik pensyarah mestilah punyai kelulusan yang bagus serta pengalaman yang luas. Baru kita boleh membimbing anak-anak muda yang kat universiti tue.


Abang Yusry kita nie jugak mesti twngah tinking-tinking nak amik ke hidak tawaran ini kan? Ermmm, ambik jer la abang oii, ape salahnya mengajar anak orang, berkongsi ilmu dan maklumat. Tengok abang long korang. Sesuka hati jer jadi Pengetua Akademi Fantasia(AF). Tak dew pun susah hati ajar anak bini orang untuk berjaya dalam dunia hiburan. 






Filem Merong Mahawangsa pun tak lama lagi dah nak ditayangkan. Soo Gud luck in your future film keh..!!!
Harap-harap boley box office mengalahkan filem picisan seperti filem RM 40 jutasss tue..!!! hahaha..! But Oppss, adew ke RM40 Jutass tue..rasew-rasew tak dew pom...20 hingget ade la kot..!


Lagi satu. Abang Yusry boleh jugak kenal ngan awek-awek cun kat universiti tue. 
Mesti BERDUYOOON TIBAAA (bak nyanyian Juliana Banoss gituew) hahaha..!!!

No comments: