Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Wednesday, 2 February 2011

Selamat Tahun Baru Cina 2011



Selamat menyambut Tahun Baru Cina buat semua rakan-rakan dan kenalan aku..!!!

tahun nie aku rasa banyak gila limau kat rumah aku.. Ada jiran kasi, member kasi dan member parent aku kasi...Memang banyak kalau nak dikira berkilo-kilo la jugak. Limau nie pelik sikit. Ada yang manis dan ada yang masam. 

Macam manusia jugak, tak semua baik dan manis kat kita. Ada jugak yang masam dan bermasam muka. Betul tak...? Jadi kita harus menerima yang seadaanya. Kalau kita tak suka, just elakkan mereka. Tak dew sapa sakit hati mahupun terasa hati kan..? hehehe..~

Anyway, tahun nie adalah tahun arnab. Tahun yang dikatakan sungguh best dengan keajaiban yang banayak akan berlaku. Apakah keajaiban yang anda semua tunggu-tunggukan..? 

Kat Mesir dah menjadi satu keajaiban dengan pelbagai huru-hara yang berlaku akibat Mubarak tue. hahaha..!


Mari makan LIMAU..!!!!

No comments: