Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 6 January 2011

Stacy Selesa bertemankan Akim?

Wah, tajok tak nak kalah okeh...!


jadi, nak dipendekkan cerita, aku pun baru jer baca menda nie. Ala, korang yang dah baca Berita Harian pun mesti dah terjumpa kolum nie. Kan? 


Ekceli tak dew cita sangat pun pasal isu seperti tajuk diatas. Tapi aku saja nak buat double posting kat belog aku nie. 


Al maklum la, kesah yang aku sooka..mestila selalu keluar kan?


Aku nak amik satu perenggan dalam artikel nie iaitu:


'Kisah cinta mereka sudah lama senyap, tetapi baru-baru ini gosip mengaitkan mereka kembali bertiup. Kononnya baru-baru ini mereka bertelingkah hingga menyebabkan adegan air mata berlaku.
Tapi jangan terkejut, bukan Stacy yang menitiskan air mata sebaliknya Akim yang lebih emosional.'


Wah, berita tak nak kalah okeh..!!! Kita yang tak tahu nak kata benar or tidak tapi best gak bila baca nie kan..? 
Oppss...bukannya apa, kita sekadar memproses data yang ada didepan mata. 


Entah betul, entah tidak kita pun tak tahu. Tapi yang nangis tue Akim? Adoiyai..!! mesti chumil kan..? hahaha..!!! tapi dah selalu tgk akim nangis da...
so tak dew la gian sangat...huhu...


kan dah tengok dulu masew AF7..! Ahakss..!

dan lagi cerita mengenai kisah itu:


“Kami masih berkawan rapat. Sesekali kami keluar makan bersama tetapi bukanlah berdua. Setakat ini keluarga melarang saya daripada keluar berdua dengan mana-mana lelaki kerana bimbang dikaitkan dengan gosip.
“Kalau ingin keluar pun, keluarga pastikan kakak atau ada saudara mara yang menemani."




Wah, statement artis kan memang macam nie. Tapi kita kena ingat, kita yang mahukan artis beri statement macam nie kan? kita, peminat mereka..tak gituew?


So semua orang plzzz shadap..! Jangan dok mengata lebih-lebih...


Cuba kalau artis tue cakap.."Ya, saya memang suka keluar ngan dia, tambah-tambah malam..ditempat sunyi..lagi best..orang tak nampak apa yang saya buat"
(Adoii, matilaa kalau Stacy buat statement macam nie)


Picca: Majalah Mangga


So kalo korang artis pun, korang espek peminat korang nak buat apa ngan statement macam nie? sure la kasot, timba, batu lesung dan anak tangga akan siap sampai kat muka...kennn..?


So ambil positif jer semua komen-komen artis yang korang baca. Itu periuk nasik mereka. Takyah amik port sangat kalau diorang nak bagi komen sebegitu.
 Kalau diorang nak berterus terang..lagi bagus kan?


Aku suka berkarang bab-bab dunia hiburan nie sebab aku rasa interesting kerana manusia itu diberikan suatu nilai yang selalunya dilihat orang ramai sebagai kuasa dan kemahsyuran...
tapi dunia mereka sebenarnya adalah, tempat cari makan mereka sahaja.


picca mana tah aku cilok~huhu


Korang nak baca dengan lebih lanjut lagi tak... masuk arr laman nie..!!!
bacaan khas dari Belog Stacy

2 comments:

Elly & Emmy said...

cinta artis.. biasa laa tuuu.. sorok2 lepas tu meletup.. heee..

fazzlies said...

kannn..!! bergabung, meletop..! hahahha..!