Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Friday, 28 January 2011

My Feveret All tyme now...SUSU AIS

Aku sekarang sangat menyukai untuk meminumkan diri dengan minuman susu ais bila lepak ngan kengkawan. Semua member aku naik heran(bukan naik Sheh okeh) dengan oder aku bila tyme budak oder datang.

"susu ais satoo...kurang manis k"..."oit, hang buang tabiat ke? bila masa plak yang hang minum susu ais, bukan peveret hang limau ais ka?" hahaha..!! itu la member-member aku asyik dok tanya kat aku...






Aku skunk try nk tukaq all tyme feveret drink aku. Awat tak boleh ka? Aku nak tukar becoz aku bersebab wei. Aku rasa aku kena tukar minuman sebab aku dah ada masalah sikit dengan gigi aku. Hampa semua mesti tak caya ekk? 


Cita ala-ala macam nie arr. Baru-baru nie aku ada jugak mengepikan diri ke KFC untuk menjamu selera disana. Bila sampai disana aku pun mengoderkan diri dengan ayam dan semua benda yang aku nak makan. Aku pun memakan kan diri dengan yang tersebut dengan sopan dan santunnya.


Tetiba aku dikejutkan dengan satu perasaan yang sangat nyilu dan terkesima kerana sesuatu telah berlaku dalam mulut aku terutamannya gigi aku. Terasa semacam jer. 


Aku ingat kot ayam terlekat kat gigi aku tapi bukan. Tetambah gigi yang sesuatu tue terletak kat bahagia depan bahagian bawah. 


ala-ala gigi dak nie arr..tapi nie roboh tros..hahaha..!


Aku mula la rasa seram sejuk sebab aku dah mula rasa macam aku dah patahkan gigi aku dengan isi ayam KFC. Terus aku tinggalkan ayam dan berlari-lari ala hindustan ke tempat basuh tangan untuk mengecheck gigi aku. 


Gila kau, gigi depan lagi, sgt takot kalau dia patah. Tak hensem la aku nanti. aduhh..!!!


Setelah membelek-belek, sah memang gigi aku yang patah kot..!!! Tapi patah yang serpih..huhu.. serpih pada bahagia dalan. Padan la aku rasa tajam jer kat bahagian dalam. 


Gigi aku telah terbahagi kepada dua bahagian. Bahagian luar masih lagi kukuh tetapi bahagian dalam dah patah. So dia jadi macam sekeping jer.


Teros aku balik ke meja makan. Feeling-feeling tak mo teruskan makan sebab frust gigi aku patah kerana ayam KFC. Tapi tolong la, ini aku...mana bley lepaskan ayam KFC macam tu jer. 


ayam KFC..jahat budak jahat..!!!


Apa yang telah dimulakan harus disudahkan. Jadi aku habiskan la ayam yang tinggal algi seketul setengah ituew. Tapi dalam otak asyik dok fikir jer, jgn la yang sekeping tinggal tue pulak yang patah lagi. 


Kang tetiba plak aku dapat title fazli rompong or fazli pagar roboh...Tak nak aku..!!!


So bermula dari itu yang dah mula try untuk meminum benda-benda yang tinggi kalsium untuk menguatkan gigi aku agar tidak mudah patah dan rapuh. huhu..Tak nak lagi amik minuman yang berasid terlebih takot nanti semua gigi aku roboh plak..huhu...




tak..takmo....takmo..!!!!

No comments: