Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 13 January 2011

Memasak bersama Jururawat Lelaki

Kawan aku nie bekerja sebagai seorang jururawat lelaki di salah sebuah hospital di ibu negara. So, dikesempatan aku pergi bermalam di rumah dia, dia mahu menyediakan masakan sepesyial dia untuk aku dan seluruh isi rumah dia.



Wah, meriah kawan aku nie, memang layanan yang tip top la. Korang tak yah risau, mamat nie sooka sangat memasak, espesyeli kat kawan-kawan dia.

Tapi ade pengumuman penting kat sini, bagi pompuan-pompuan or biyach-biyach, korang tak payah mimpi la nak kenal ngan mamat k.

Sebab mamat nie dah berpunya, borang sold out okeh...

Sebab apa posting aku kali nie aku stress out pasal jururawat?

Masakan kami pada hari tersebut diilhamkan dari ketam nie. boleh?




Susun atur dapur. Memang Ikea sangat kan?







lagi picca berkenaan ketam yang menjadi mangsa keadaan. kahkahakah..!!!




Taaadaaa..!


Hahaha...Ini ladalah petua member aku nie. (petua la sangat ken)
Kalau nak potong cili burung @ cili kecil...sila pakai sarung tangan ok. Nanti baru la tangan kita tak pedih dek cili tuh..!!


Ini la sebab utama entri nie keluar, sebabnya member aku nie memasak menggunakan glove getah...!!!
Alal-ala dalam bilik pembedahan gituew kan.
Serammm..!!! hehehe~

Glove : Tajaan Kementerian Kesihatan Malaysia

2 comments:

azieda razak said...

pergh.... semart gila... masak guna glove tangan... ala3 macam nak bedah orang...

fazzlies said...

hahaha... smart la kan, takot tnagan pedih tuh~

petua orang zaman skarang..hahaha.!!!