Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Saturday, 29 January 2011

Jemur Sotong Di tepi Van


Masa aku menumpang tinggal kat umah member aku kat KL hari tue, aku terpandang satu pemandangan yang sangat meletop..! hahaha..! 

Ada orang buat jual sotong kering menggunakan van. hahaha...!!! 

memang kreatif sungguh makcik-makcik yang menjemur sotong-sotong mereka kan?

Adoi, please la wahai makcik-makcik or ah yee-ah yee or aci-aci... 

kalu nak jemur sotong anda pun bukan dengan cara sebegini. Kan bayak lagi tempat-tempat lain yang boleh disangkot...kenapa pula sangkut di Van tue.

Aku pula yang malu kan..??? hahaha..! 


Cuba la tetiba hasben makcik-makcik tue tak nampak apa yang digantung kat van tue then terus drive van tue ke tempat keje...? Macam mana plak tue..? hahahaha..! 

Kompem terus aku jamin profesyen dia akan teus bertukaq jadi peniaga baju dalam bersuara..!

Selalu kita dengan yang jual tilam guna lori saja yang bersuara..
TILAM_TILAM...MULAH , MULAH..!!

pasnie ada pulak yang penjual yang berbunyik...

BAJU LALAM....BAJU LALAM...MULAH, MULAH....MALI BELI...!

Muhahahaha..!!!

2 comments:

Ju-Dzahir said...

hahahhahaha... hg malu la sgt kan???? sbb sotong2 tu sumer dh buruk2... cuba kalau berprinted bagai... harimau ke, bunger ke.. sure syok kennn????

tp lawak la wehhhh.... hadoooiii... xdak adab tul nak menyidaikan sotong2 tu sumer...

dhia suria said...

wahhh! kreatif gler auntie2 kat ctu! ahahaha.
jgn cuba aksi ini dirumah ^____^