Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Sunday, 30 January 2011

Cubaan Kedua ~Inai Merah Dijari..~

design inai blom siap lagik..


Ini adalah cuba aku yang kedua untuk membuat inai kat kawan-kawan aku. Atas permintaan diorang aku cuba untuk melawaskan apa yang telah aku pelajari. hahaha..! 


Yang penting diorang konfiden nak bagi tangan diorang kat aku.


So korang tak yah banyak songeh ok...Aku pun buat nie dengan ikhlas dan tawadduk gitew..hahaha..!



proses yang mengambil masa kira-kira tiga jam...Memang penat proses berinai nie. Kita yang tolong boh nie takpa lagi tue, pengantin la yang paling sakit. Kena dok macam patong. Hahaha..! Tapi memang padan la, nak sakit pingang ka or nak kawen ka...?




Nie pengantin yang sgt hepi bila kami sok boh inai kat dia. Macam-macam cerita dok terkeluar masa nieh..hehehe...~



Perkenalkan Mami Azlinah yang jugak menumpangkan cerita dan gosip beliau untuk tatapan kami semua. Memang best, kalau korang nak kenai ngan dia, sila klik kat nama dia ok...



Dengan gigihnya aku meletakkan inai kat tangan si penganti nie.hahaha..! picca nie aku sangat gumok..!!!


2 comments:

Ju-Dzahir said...

beb, mana gambar design mehendi yg dh siap???

fazzlies said...

hahaha...tak bley letak picca tuh..! nanti orang copy my creation..hahaha..!