Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Saturday, 29 January 2011

Cameron half day trip..ko boley?

Hahah...! tajok mau tajam okeh...mana boleh fight ngan semua orang..hahaha..!!


ala, aku pastu korang pun boley buat tapi buat masa nie..HANYA AKU YANG MAMPU(wah.. feeling lagu Aizat sangat). Aku telah melabuhakan bonto aku untuk berkunjung ke Cameron highland setelah diajak beberapa kali oleh bonda ratu yang tercinta. 


Aduh, korang tahan ker kalau mak korang asyik bercakap beruman(maksud sama barcakap) kat korang yangh dia nak berjalan kesana? Mesti kena bawak jugak untuk memuaskan hati dan persaan bonda ratu~ hahaha...!!!


Abang kita nie siap tolong pilihkan buah stoberi kat bonda ratu lagi..hahaha..! Bonda ratu berkeras nak yang hanya ada tangkai sahaja okeh..hahaha..!!!


Belian Bunga jugak Hebat...!!!

Jalan yang sangat bz body...boleh..? hahaha..!

pakat mai sini..macam-macam dok ada..!


Tapi aku tegok biasa jer kan..macam arket2 lain kat Penang jer~


Kedai wajib aku singgah..beli Asparagus goreng..Mio, Asparagus okeh, bukan brkoli..hahaha..!!

View Ladang teh dari tingkap Toilet kedai minum Teh~

 Turun ke bawah pulak~
Kedai minum Teh nie la..Bharat Cameron Valley Tea House~

Motif picca nieh..??? hahahah..!

No comments: