Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Tuesday, 14 December 2010

Percubaan pertama aku: Inai Merah Dijari

Haaa, nie masa wedding sepupu aku kat USJ..huhu....




aku telah mencubakan diri aku untuk meleretkan inai kat dia. amcam? santek dak? hahahaha....!!!




Nak tahu aku blajaq kat mana?


AKu nie sebenarnya bukan la seorang yang berseni sangat, tapi sikit-sikit tue boleh la. Setakat nak conteng menconteng tue, bak kat aku, aku janji kompem beres! hehehe!


So dalam kes nie, dia(pengantin) sanggup ambik risiko bagi tangan dan kaki dia kat aku, aku cuba la sedaya upaya aku k... Lagi pun aku cuba tanpa mengenakan bayaran.


Korang bukan tak tau yang kalau design sedatak cikai-cikai macam nie pon orang charge beratus wei. Ada yang aku dengaq tue, sampai RM300 pon ade kalau design dia heavy.


Mengalahkan harga mekap pengantin kan?


huhu, tapi nasib la apa yang aku conteng tue menjadi, kalo idak? mampuih kau kena maki..hahahaha..!!!

4 comments:

Che Deret said...

Ni inai yg masa kita p beli kat little india ka....ok ja aku tgk wei...tantik jgk..x npak semak sgt....just nice...

fazzlies said...

yes wei...yang kita pi beli tue la... Merah jugak tapi kena tunggu 1-2 hari sebab dia ikot darah punya inai...

pastue merah gila~

Jumie Samsudin said...

not bad

fazzlies said...

tengsss...tuisyen kat youtube jer..~