Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 2 December 2010

Fesyen DiDie Gaga atau Didie Alias?


Wah, makin meletop akak Didie Alias kita dalam berfesyen. Fesyen Lady Gaga die ikot plak tue...Harus la Lady Gaga makan hati tengok baju kak Didie nie kan? Mekap dah cantik, rambot dah lawa...tapi ape yang kurang nyer ekk? Mungkin kurang hiasan kepala tue kot? Kena lebih sikit hiasan kat kepala tue supaya ada benda hidop ka dan baru boleh jadi Lady Gaga...hahaha..!!! Or tutup semua? hehe~




Tapi tengok lama-lama, macam nak tanya soklan yang besh kat sini, kak Didie punya asben tak ade apa-apa komen  pasal baju kak Didie nie kenn...? 


Entah la, Tapi harap-harap komen yang positif la, entah-entah asben kak Didie pon sama gak berfesyen ala-ala Lady Gaga macam akak. Or jadi LADY GAGAK la senang skit...huhu..

4 comments:

Anonymous said...

psal r copy pesyen artis ak nie..
huhu

fazzlies said...

motip artis awk..? hahahah..~

juare said...

beb,dia ni kan kawen ngan laki muda bykkkk dr dia... so, kene le mudakan diri dgn berfesyen2 bagai semua nih.....

fazzlies said...

hehe~..ituew la kann, i pom rasaew mcm tue..tapi perlu ka pesyen lady gaga??? hahaha~