Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 30 December 2010

Caldina Kereta Idaman gua buat masa nie~



Haaa...So korang, apa pendapat korang tentang kereta idaman aku buat masa nie? Boleh la kan, daripada tak dew pape nak diharapkan... Kalao boleh, kereta pertama yang aku nak pakai ialah kereta nie.. Nak pilih wana putih pearl macam tuh... mesti smart kan?




Aku tiba-tiba terbekenan dengan kereta nie, sebab nampak smart and jugak dia laju kot..!!!

Dulu aku ada bad image dgn kereta nie sebab kereta nie nampak macam Family sangat sebab alal-ala MPV sedan untuk keluarga yang ramai. Tapi bila tengok lama-lama, rasa macam best plak, smart jer tgk bentuk dia, tetambah casing lampu belakang dia yang agak 'cenggee' tue..Nampak garang...

Huhu, tapi dengar desas desus, kete nie dah tak kluar yang bawu lagi. Kalau nk pakai jugak kenalah cari yang 'tangan kedua' atrau 'tangan ketiga'... tapi aku tak kesah...Yang penting aku set target aku nak jugak kereta nie...(buat masa nie la)

Dengar kata jugak, Proton Exora baru or Persona baru nak tiru gaya-gaya CALDINA nie..? huhu..betul ker..? tapi kalau tiru pun, aku tak kisah.. CALDINA TETAP DI HATI~


p/s: Artis poojaan hati aku pom pakai Caldina jugak..!! huhu..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Caldina? mahaltuh bro...or pon maybe dah murah sekarang..