Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Wednesday, 24 November 2010

Musim Saket Tekak

Adoi, memang sekarang nie musim orang ramai sakit ka? 
Aku akhir-akhir nie memang kurang sihat jika dibandingkan sebelum aku turun KL hari tue. Asyik sakit memanjang. Sakit tekak nie dah membuatkan sora aku berada dalam keadaan kurang baik. Tak besh kalau nak pi karoks dengan keadaan sura yang sebegini serak. 




Dalam dok hupdate-hupdate FB, aku pom terbaca la banyak status yang mengatakan diorang semua dok sakit tekak
 segala bagai. Aiyooo, ape kehel nyer nie? Semua dok sakit berjemaah ker? hehehe! 
Nak kata masalah cuaca, aku rasa baisa ja, sebab masalah cuaca memang tak menentu tapi sekarang nie permulaan musim tengkujuh. 


Banyak sangat orang aku dengar sakit tekat la, batuk la, yang takot skali tue sakit deman segala bagai. 
Kenapa nie? 


Kemarin aku dah kena satu penyakit lagi...Deman selesema..!! aiyooii, aku paling tak suka kena selesema..!! Meleleh ayaq hingus nie, lemas la...!!! 






Tolong la sesaper adew petua untuk dikongsikan bersama... maleh nk gi klinik~

No comments: