Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Friday, 19 November 2010

Lelaki dan Contact Lens wana-wani...



amacam.???


Apa pendapat korang tentang lelaki yang suka pakai kontek lense wana-wani..?


pilih jgn tak pilih...


Kalau korang tanya pendapat aku la, aku rasa lelaki yang pakai kontek lens nie tak berapa best untuk tunjukkan ciri-ciri lelaki yang maskulin..boley kah..? huhu...aku tak pasti tapi itu pendapat aku.


Ekceli, pemakaian kontek lense yang bewana-wani espesyeli untuk lelaki memang kurang sesuai terutamanya dalam berfesyen kecuali fesyen yang dibolehkan seperti parti pakaian beragam ka, parti hantu raya ka atau depa-depa yang suka dok Drag ja bley pakai...huhu...


crazy lenses


Aku rasa la, kalau sorang lelaki tue suka sgt pakai kontek lens, mempunyai kebarangkalian yang dia tue mempunyai ciri-ciri yang 'something' sikit....hehe~ 


Lagi satu, kalau pompuan pakai kontek lense aku rasa tak pa...rasa macam sesuai sesangat. Tapi kalau Laki pakai kontek lense aku rasa pelik plus rasa macam sesuatu yang tak kena... 


Macam nie la senang skit, cuba kita tengok kalau pompuan pakai mekap over terlampau tebal, kita kutok tapi kita still boley terima kan..? tapi kalau lelaki mekap, even sikit pun..kita dah rasa pelik dan rasa something wrong dengan muka laki tue..? Betol tak...? Jadi situasinya sama la dengan pemakian kontek lense espesyeli yang wana-wana pelik (biru, ungu, hijau, kuning etc) dengan warna mata orang Asia.


betoi ka...???


So pada lelaki-lelaki yang rasa diri diorang tue SANTEK dan HENSEM pakai kontek lense wana-wani.. Ingat la yang korang tue...tak nampak 'fashionable' pom..nampak PELIK...PELIK okehhh...!!!


kecuali
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





mereka-mereka ini...~huhu..kena jadik pomtianak dulu baru bley pakai kontek lense wana-wani...baru ensem...hehehe~

p/s: padew sesapew yg berminat nak beli Konteks Lense wana-wani , boleh la lawat laman blog nie...milik Cik Atiqah.. Kompem semua santek-santek dan Murah..!!!
Klik kat sini....Blog TiqShop... Slamat men'shopping'..!!!

~Peace no War~

3 comments:

Anonymous said...

lens cm yg pontianak encem 2 pkai xde ke?
huhu

fazzlies said...

anon...adew kot...try tingok dekat blog Tiqshop yang saya dah link'kan tue...cari wana kuning or emas...mungkin sama dgn pomtianak Twilight...hehe

Anonymous said...

Ini adalah pertama kalinya saya saya kunjungi di sini. Saya menemukan banyak hal menarik di blog Anda terutama pembahasannya. Dari ton komentar pada artikel Anda, saya kira saya bukan satu-satunya memiliki semua kenikmatan di sini! terus bekerja dengan baik..