Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 11 November 2010

Korang gaduh, apsal aku kena skali masuk air..???




penah tak korang tersepit antara member-member korang yang tengah perang..? Espesyeli perang dingin..? Aduh... ini yang complicated sesangat...kita tak tau nak memilih yang mana..Dua-dua pun kita nak jaga, dua-dua pun kita tak nak bermusuh...so camna..?

Memang payah, tapi bagi aku... I follow the flow jer...Dua-dua pun i baik...tak nak gaduh-gaduh nie... penat... Tapi susah jugak, sebab kalau kita follow si A, si B tak suka...kalau kita barcakap dgn si B, si A tak suka...

Tapi yang paling payah bila ada diantara kawan-kawan kita nie sendiri yang terbelah dua.... Si A dan Si B yang perang, korang(kawan-kawan yang lain) pulak yang lebih-lebih, apa hal...??? Kita cool sudah la, kita tahu masing-masing ada keburukan dan kekurangan masih-masih...so terima je la...tak payah nak tambah bara api lagi~

Kalau tak suka, so yang selama nie korang boleh berkepit 24 jam tue, boleh pulak...? skarang nie tak boleh..? kenapa...?




Kenapa korang pun nak ambik port orang lain punya hal..? kita sebagai kawan kena la support diorang...walaupun salah seorang dari mereka memang dah tak mahu kawan antara satu sama lain tapi kita still kawan mereka berdua kan...? so, kenapa la kita nak sangat split'kan tali silaturrahim yang sememangnya terjalin rapat sembelum nie...





Aku tak nak cakap yang aku nie dengaq sebelah pihak ja...tapi aku cuba untuk dengaq dua-dua belah pihak...kita merupakan kawan kepada kedua-dua orang so kena adil dan saksama kan..?


~Peace No War~

No comments: