Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 18 November 2010

Kenapa nie Jimmy Shanley..???

Ahhh, mungkin ramai diantara kita dah baca news bahawa rumahtangga pengacara Akademi Fantasia JIMMY SHANLEY dan isteri NURSUHAILA agak bergelora akhir-akhir ini. Ape kehal nie..???


Aku nak komen bebanyak pun tak berapa pasti kan... Itu pun sebab aku terbaca dalam satu ruangan yang mengatakan hubungan mereka semakin bergelora dan isteri JIMMY bertindak meninggalkan rumah untuk beberapa hari. Betul ke nie..? 


Abg Jimmy Shanley dan Nursuhaila


Apa yang boleh kita katakan bahawa bersabarlah wahai abang JIMMY dan ISTERI dalam menempuh dunia baru iaitu dunia rumahtangga. Banyakkan lah bertolak ansur dan mudah-mudahan dimudahkan perhubungan antara kedua-dua pengantin baru kita nie..huhu.....~


Dalam pada itu, terdengar berita yang mengembirakan iaitu pasangan pengantin kita nie dah terlekat..
Huh, terlekat..? Terlekat ini bermaksud, si isteri dah MENGANDUNG...!!! Tahniah untuk pasangan JIMMY dan ISTERI yang kandungannya telah berusia hampir 4 minggu. Moga-moga dikurniakan bayi yang sihat lagi chomel...!!! hehehe~...


nak baca lagi tentang isu nie..? aku pon baca kat sini.


~Peace no War~

No comments: