Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Tuesday, 30 November 2010

Akim - Bengang




Aku Rinduw giler Bideo kilp nie...huhu! 
Masa lagu nie la aku rasa aku betol-betol minat gila kat Akim dan tak rugi aku sokong dia.


Aku memang dah mula minat Akim since dari dalam AF lagi sebab bagi aku aku rasa yang mamat nie memang mempunyai sesuatu untuk aku. So memang dia dah buktikan yang dia memang boleh berikan sesuatu kepada suma orang. 
Biarlah masa konsert pertama dan kedua orang kurang notice dia. Tapi aku nampak dia, dan Undian aku yang kekalkan dia.(itu yang aku rasa) 


Bila tengok balik VC nie aku tingat zaman-zaman Akim innocent....Hihi... Tapi itu yang buat dia jadi mahal giler. 
VC yang ringkas tapi nampak mahal dowh..!!! 


Yang paling aku tekenangkan T-Shirt yang dia pakai tue, Adoi..!! Penat aku carik seluruh Melesia tak jumpa T-Shirt tue, MALAYA BISTRO~


p/s: sesaper yang tahu mana nak dapatkan t-shirt MALAYA BISTRO tue pm me k...Thanks~

No comments: