Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Wednesday, 10 November 2010

Akim - Bawa Kau Pergi



Lagu nie memang membuatkan aku terpukau dgn vokal Akim yang sememangnya aku sookaa..!!!

suara Akim yang agak2 leper dan serak-serak manja...wah..!!! aku rasa boley dibuai mimpi dengan suara macam nie...Adoi..bila la aku bley nyanyi macam nie..


Dengar kata lagu nie dirakamkan sebelum raya lagi..so mmg dah lama gak diperam kan? so Memang menunggu untuk dilancarkan seiring dengan Drama Kau dan aku 2 la nie kan...

But neway credit to the song arrangement dia yang sgt best dan tidak terlalu mendayu-dayu....walupun lagu nie memang mendayu...hahaha..!!!


nah ini lirik dia k...

Bawa Kau Pergi

Kini ku kenal hatiku
Dan kini ku tahu apa sebenarnya
Kemahuanku selalu
Didepan mata tak hilang ke mana

Percayalah naluri berkata
Jangan ku diragu lagi
Terimalah segala seadanya
Agar tiada rugi lagi

Akan ku bawa kau pergi
ke destinasi seindah pelangi
Akan ku bawa kau pergi
bukan sementara tapi selamanya

hilang segala celaru
berganti pasti dan manjadi aku
percayalah naluri berkata
jangan ku diragu lagi

terimalah segalanya seadanya
agar tiada rugi lagi
kini ku kenal hatiku…….

nak dengar..??? Klik kat sini k....


3 comments:

chenta arekim said...

first time dgr lagu nie hati mula rse terpikat dengan melodinya dan lirik yang paling best...siapa yang buat lirik nk cipta melodinya? akim ker? klu akim mmg tabik hormat kat dier....

aremieroul said...

akim is the best..
support dier slalu..!!
chaiy0k2 0ppa akim..
saranghae..!!

fazzlies said...

yes....
teruskan sokongan anda semua okeh..!

saya kompem Akim pasti sayangkan anda semua.~