Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Tuesday, 5 January 2010

~Tersentap Jugak~

Kadang-kadang aku nie tersentap jugak dengan karenah orang-orang kat sekeliling aku. Aku tersentap bukan sebab apa-apa pun. tapi...

Cuma kadang-kadang kita rasa, aku nie tak cukup bagus ka untuk jadi seorang kawan atau aku nie tak cukup hati ka untuk memahami perasaan orang lain. Rasa tersentap nie yang buat aku kecik hati dan rasa macam bertapa bodohnya aku nie untuk tolong orang lain.


Orang sememangnya tahu, aku nie bukan senang untuk menunjukkan rasa hati aku yang sememangnya aku rasa tak dak sapa tau. Semua orang hanya dapat melihat Fazzlies yang selalu tersenyum, gembira, happy go always lucky. Kalau sesekali aku hot tue, hot biasa-biasa ja..tapi aku tetap tak suka orang tau apa yang terbuku kat hati aku. Sebab tue kawan-kawan aku jarang nampak aku tak happy.



Aku pulak jenis yang tak suka ada kawan rapat-rapat. Sebab aku rasa lemas dan tak bebas. Biar aku berkawan dengan semua orang tak kira dia tue macam mana. Aku nak semua kawan-kawan aku tahu yang aku sayang semua kawan-kawan aku tak lebih tak kurang di antara satu dengan yang lain. Aku kekadang rasa yang ada diantara kita semua masih ada kekurangan yang dapat di perbaharui lagi.

Rasa sakit hati dan tersentap nie mungkin sekejap ja. Tapi aku tahu bahawa sebalik luka yang dah ada nie mesti ada parut yang akan kita namak sampai bila-bila.


Tersentap memang tersentap....tapi tak pe, aku kan Fazzlies...

No comments: