Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 7 January 2010

~Aku dan Mimpi~ Amylea AF3


Aku suka sangat kat lagu nie coz aku rasa dia macam menceritakan kesah hidop aku. Sepanjang penceritaan lirik lagu nie memang ada aku rasakan diceritakan khas untuk aku. Aku semangnya tak banyak kesah nak di ceritakan. Tanya la kawan-kawan aku sendiri, diorang pun tak tahu siapa yang aku suka or hanging out with. Tapi aku rasa lagu nie macam dah memberikan kesan yang mendalam dalam hidup aku.
Thanx to Yun coz dia yang kenal kan lagu nie sebelum semua ini terjadi. Minat aku terhadap lagu nie memang berbaloi kerana aku sendiri yang bermain watak itu. Betul2 tak sangka..!!!

Korang tolong lah baca dengan pelahan dan penuh kesian kat aku.

Mungkin korang dapat rasa apa yang aku rasa.
Sememangnya aku dan mimpi...aku hanya bermimpi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tidak ku menduga,
Ini saat yang ku tunggu…kamu,

Yang selama ini, kau hadir
Dalam mimpiku hilangkan sunyi, <<<-----MEMANG WUJUD DALAM MIMPI SAHAJA

Berdiri aku tak lagi jauh,
Mengapa deras degupan jantungku,

Mungkinkah aku, mencintaimu, <<<----MUNGKINKAH AKU CINTAIMU???
Sepenuh hatiku,
Ku harapkanmu,
menyayangiku Seperti aku teman hidupmu……yang itu...
Semakin hampir waktu,
Untuk daku bertemumu,
Semakin aku rindu,
Hingga ku simpan selalu...
Semakin dekat aku,
Sedarku dari lamunan... <<<------MEMANG SEDAR KU DARI LAMUNAN
Hanya aku dan mimpi,
Cinta tak pernah ada…….. <<<--------CINTA TAK PERNAH ADA...
Berdiri kaku dan lebih jauh,
Terhenti nafas dan degup jantungku...
Salahkah aku, mencintaimu,
Sepenuh hatiku,
Katakan sesuatu,
Jangan biarkan ku keliru, <<<-----JANGAN BIARKAN KU KELIRU...

Terus berlalu….
Tak daku menduga mengapa ini terjadi…….<<<----MEMANG TIDAK KU MENDUGA...

2 comments:

Amylea Azizan said...

Thank u for supporting my song :)
appreciate gile, and rasa terharu that lagu n lirik ni dapat buat u rasa ada org ceritakan ur own life story ;)

fazzlies said...

wah...Amylea sundri yang reply blog i.....!!! tengs amylea, mcm na tawu blog i nie wujud..hahaha..!! mesti google search la nie..? neway..lupa nk kreditkan tok kamu dlm blog saya nie... ia merupakan satu lagu yang indah dan lirik yang bagus..!!! i know it is from you yourself..!!! hehehe..!!
keep it up gurl...!!!