Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 7 January 2010

~Aku dan Mimpi~ Amylea AF3


Aku suka sangat kat lagu nie coz aku rasa dia macam menceritakan kesah hidop aku. Sepanjang penceritaan lirik lagu nie memang ada aku rasakan diceritakan khas untuk aku. Aku semangnya tak banyak kesah nak di ceritakan. Tanya la kawan-kawan aku sendiri, diorang pun tak tahu siapa yang aku suka or hanging out with. Tapi aku rasa lagu nie macam dah memberikan kesan yang mendalam dalam hidup aku.
Thanx to Yun coz dia yang kenal kan lagu nie sebelum semua ini terjadi. Minat aku terhadap lagu nie memang berbaloi kerana aku sendiri yang bermain watak itu. Betul2 tak sangka..!!!

Korang tolong lah baca dengan pelahan dan penuh kesian kat aku.

Mungkin korang dapat rasa apa yang aku rasa.
Sememangnya aku dan mimpi...aku hanya bermimpi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tidak ku menduga,
Ini saat yang ku tunggu…kamu,

Yang selama ini, kau hadir
Dalam mimpiku hilangkan sunyi, <<<-----MEMANG WUJUD DALAM MIMPI SAHAJA

Berdiri aku tak lagi jauh,
Mengapa deras degupan jantungku,

Mungkinkah aku, mencintaimu, <<<----MUNGKINKAH AKU CINTAIMU???
Sepenuh hatiku,
Ku harapkanmu,
menyayangiku Seperti aku teman hidupmu……yang itu...
Semakin hampir waktu,
Untuk daku bertemumu,
Semakin aku rindu,
Hingga ku simpan selalu...
Semakin dekat aku,
Sedarku dari lamunan... <<<------MEMANG SEDAR KU DARI LAMUNAN
Hanya aku dan mimpi,
Cinta tak pernah ada…….. <<<--------CINTA TAK PERNAH ADA...
Berdiri kaku dan lebih jauh,
Terhenti nafas dan degup jantungku...
Salahkah aku, mencintaimu,
Sepenuh hatiku,
Katakan sesuatu,
Jangan biarkan ku keliru, <<<-----JANGAN BIARKAN KU KELIRU...

Terus berlalu….
Tak daku menduga mengapa ini terjadi…….<<<----MEMANG TIDAK KU MENDUGA...

Tuesday, 5 January 2010

~Tersentap Jugak~

Kadang-kadang aku nie tersentap jugak dengan karenah orang-orang kat sekeliling aku. Aku tersentap bukan sebab apa-apa pun. tapi...

Cuma kadang-kadang kita rasa, aku nie tak cukup bagus ka untuk jadi seorang kawan atau aku nie tak cukup hati ka untuk memahami perasaan orang lain. Rasa tersentap nie yang buat aku kecik hati dan rasa macam bertapa bodohnya aku nie untuk tolong orang lain.


Orang sememangnya tahu, aku nie bukan senang untuk menunjukkan rasa hati aku yang sememangnya aku rasa tak dak sapa tau. Semua orang hanya dapat melihat Fazzlies yang selalu tersenyum, gembira, happy go always lucky. Kalau sesekali aku hot tue, hot biasa-biasa ja..tapi aku tetap tak suka orang tau apa yang terbuku kat hati aku. Sebab tue kawan-kawan aku jarang nampak aku tak happy.



Aku pulak jenis yang tak suka ada kawan rapat-rapat. Sebab aku rasa lemas dan tak bebas. Biar aku berkawan dengan semua orang tak kira dia tue macam mana. Aku nak semua kawan-kawan aku tahu yang aku sayang semua kawan-kawan aku tak lebih tak kurang di antara satu dengan yang lain. Aku kekadang rasa yang ada diantara kita semua masih ada kekurangan yang dapat di perbaharui lagi.

Rasa sakit hati dan tersentap nie mungkin sekejap ja. Tapi aku tahu bahawa sebalik luka yang dah ada nie mesti ada parut yang akan kita namak sampai bila-bila.


Tersentap memang tersentap....tapi tak pe, aku kan Fazzlies...

Saturday, 2 January 2010

~Aku Lah Kekasih Gelap Itu..~

Kekasih GelapKu~ Ungu

Kumencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tau
Kumencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku

Ha..., ha...

Kutahu kutakkan slalu ada untukmu
Di saat engkau merindukan diriku
Kutahu kutakkan bisa memberikanmu waktu
Yang panjang dalam hidupku

Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang kucari s’lama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku..., haa…Hidupku…haa…