Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Friday, 13 November 2009

Uolss...

uolsss nak tawu sesuatu x...aku dah naik malas gila sejak dua menjak nie...aku kalau boleh nk larikan diri jauh dari sini...nk pi dok kt pulau mana2 ka untuk tenangkan diri...
tidoq...
makan...
kesihatan...
berat badan..
semua aku rasa dan x balance dah..macam aku dah smpai tahap puncak dalam hidup.
tp tak lagi pon kan...?
hidup aku panjang lagi kot...
ermmm...byk problem tue xpa lagi coz kita hidup mesti dengan problem kalo tidak hidop boring la...
tp aku suka satu benda la...aku masih boleh menjadi fadzli depan orang ramai..
xdak sapa yang tau apa yang aku rasa...
well, mungkin aku pelakon yang bagus kot...??
ermmm... xtau la...

1 comment:

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.

Salam kenalan dari kami … kami sedang baca older post blog entry anda…ape pun kami tetap akan menziarahi blog kamu sebagai tanda nilai satu persahabatan yang terjalin … salam sebuah persahabatan…. Kami amat menghargainya…..sila beri respon anda….