Ruangan Khas Penaja

Suka belog ini? Terima Kasih.

Thursday, 4 September 2008

Kisah Seorang S.S.S

Kisah Seorang 'S'ahabat 'S'ejenis 'S'eronok nak jadi gay...

Aku nak cerita sedikit mengenai rakan aku ni. Dia aku gelarkan H merupakan seorang lelaki yang agak seronok nak jadi seorang gay. Sebelum ini, dia merupakan seorang lelaki yang lebih berorientasikan wanita. Bermakna minatnya lebih mendorong ke arah wanita. H merupakan seorang kaki perempuan yang boleh dikatakan dalam dua bulan dia akan menukar teman wanitanya dengan mudah. namun demikian, akhir-akhir ini dia mula merasakan bahawa kelainan yang amat sangat mengenai orientasi minatnya terhadap terhadap wanita telah berubah kepada kaum sejenisnya yakni berubah menjadi 'gay'.



Hal ini demikian kerana, bagi dia sebab utama dia ingin berubah orientasi adalah kerana kesukaran dia mencari teman wanita dan sukar menemui wanita idamannya. Sebenarnya terdapat bebrapa wanita yang telah menawarkan diri untuk menjadi teman wanitanya tetapi ditolak kerana tidak dapat memenuhi krateria yang ditetapkan oleh H. Oleh itu, dia mula merasakan adalah perlu untuk memulakan sesuatu fasa hidup yang baru dalam melalui kehidupannya sebagai seorang lelaki.



4 comments:

akusiktauk said...

kwn ko tu myb xde org yg bawa dia ke jln yg btol kot.
xde yg bimbing dia.
hu3.
tp nk buat mcmne,dunia skrg da advance.

reennie said...

erm..setuju memang setuju tapi dah lah leki kat dunia semakin pupus takkan nak minat sejenis lagi..habislah perempuan nanti.. =.='''
-reennie-

Ju-Dzahir said...

perempuan memilih sgt kot??? lgpun dating ngan kaum sejenis x kene tangkap basah.... huhuhuhuhuhu

Fauzzan Helmy Anuar said...

erk!!!!